Bu Blogda Ara

Son Duyurular

Doğuya Has Macera Metin2Man'la Çok Daha Kolay ve Zevkli

Metin2 +Basma Taktikleri-Öğütleri

Evet arkadaslar herkes demirciye silahi koyup 5 adim at kafasini silioken + bas yanmaz falan diyor fakat hepsi cok sacma.Ben bu konuyu o sacma yontemlerden biktigim icin actim.+ basmanın dört yolu vardir. 1.=Yasli kadina gidip cok sanslisin cikana kadar fal baktirmak 2.=yasli kadina gidip cok sanssizsin cikana kadar fal baktirip bir karma muskasi yaptirmak ve onu takip + basmak.Fakat bu taktigi uygulayacaginizda bence yine fal baktirip cok sanslisin cikinca muskayi takip + basin normal mizraga deneme amacli +6 bastim bu sayede keske baska biseye bassaymisim 3.=24 saatte bir + bastiginizda ilk basisiniz garanti yanmaz ben bunu 1 hafta boyunca 7 kere denedim dolunaya +7 bastim 4.=En garantili taktiklerden biri budur!İteminize kac tane + basmak istiosaniz o kadar 1 level char acin ve + basacaginiz itemi ve + basma parasini verin sonra actiginiz tum 1 level charlara silahi teker teker dolastirarak + basin.Siz hic 1 level bir charın ilk + basisini yaktigini gordunuzmu?? UYARİ:Her ne kadar guvenilir olursada bu taktiklerle gunde 4 tane + yi gecirmeyin eger sabriniz varsa mesela hergun ikiser + basicam diyerek basin bir anda +9 yapmaya calismakta cok mantikli deil Arkadaslar fakat sunu unutmayalim GM de olsaniz hicbir + basma yontemi %100 yakmama ihtimalli degildir!!Güveniosaniz basarsiniz guvenmiosaniz konuyu bile okumayin hic denemeyin!! OKUYUN:Yanarsa senin yuzunden yandi demeyin ben size asla yanmaz demedim eger + basma şanşınız %20 ise ben size %80 yapmayi öğrettim.Eger yanarsada bunun bir oyun oldugunu asla unutmayalim dolunay +9 unuz bile yandiysa sadece bir oyunun parcasi oldugunu unutmayin.Ben onemli bir itemim yandiginda hep bunun bir oyun oldugunu dusunurum

2 Yorum:

evden eve nakliyat 3 Kasım 2010 14:52  

evden eve nakliyat

Adsız 14 Kasım 2010 21:11  

bir gün cheat engine ile uğraşırken bunun yolunu bulmuştum...sonra nasıl yaptığımı bi daha bulamadım...+basacağımız itemi demircinin üstüne koyup belli bir kodu artırmıştım..ve her basışta yaptıydım..sanırım +basma şansını yükseltiyordu..kodunu bulduğum tüm itemleri +9 yaptıydım..oyunu kapattım bi daha açtığımda ise fıssss

Yorum Gönder

Metin2de Siz Hangisisiniz?

Online

Etiketler

İstatislik & Sayaç


Zirve100 Toplist
hosting Toplist, Site Ekle